October Bloggers Meeting 2018

Hello there! După ce am dat startul cu Întâlnirea Bloggerilor Constănțeni din 2015, pe același concept la Constanţa este deja o tradiție ca din când în când câțiva bloggeri să se adune și să organizeze un eveniment cu, pentru și despre bloggeri. Și pentru că de mult nu se mai întâlniseră bloggerii constănțeni, Iulia, Adina și Adela s-au organizat frumos și au pus la cale October Bloggers Meeting, o întâlnire informală offline a celor mai active personalități de beauty din lumea online-ului constănțean.

Evenimentul a avut loc pe 20 octombrie, o sâmbătă însorită de toamnă, la malul mării, mai exact la etajul 13 al Hotelului Parc din Mamaia, în cadrul SkyView Bar-ului cu o priveliște asupra mării ce îți taie respirația.

Am avut ocazia să ne reîntâlnim cea mai mare parte din micul grup de bloggeri și vloggeri de beauty din zonă, pentru a discuta noutăți din lumea frumuseții și nu numai, a schimba păreri, împărtăși experiențe recente, învăța noi lucruri și testa branduri și produse la fel de noi.

Cadrul evenimentului a fost unul cald cu aer de toamnă, frunzele ruginii, dovlecii și tărtăcuțele colorate făcând decorul locației. Miss Baker, un vechi partener de nădejde a avut grijă să ne îndulcească și de data aceasta cu cele mai bune deserturi din lume; macarons, cannoli, pavlova, red velvet cupcakes, mini eclere și multe altele au făcut deliciul tuturor.

Evenimentul a debutat cu un scurt discurs al organizatoarelor și câteva sfaturi despre demachiere și îngrijirea zilnică a tenului, informații foarte utile pe care toată lumea ar fi trebuit să le știe deja.

Spere deosebire de unele voci cârcotașe mie mi-a plăcut că nu a fost nevoie să ținem fiecare câte un discurs, din moment ce ne cunoșteam deja de ceva timp, (bine … multă lume încă nu conștientizeazâ că eu, Andrei, sunt vocea blogului HMBE și încă se întreabă „Ce caută ăsta aici? ori „De ce îmi răspunde un bărbat la telefon?”, dar poate o vor face curând)… și sunt de părere că dacă cineva se considera necunoscut și dorea să se prezinte sau dorea să își exprime un anumit punct de vedere pe o anumită temă putea să ceară cuvântul și nimeni nu i-ar fi interzis să se facă auzit. Zic și eu…

Evenimentul a avut și o demonstrație de make-up în care Dragoș, make-up artist autohton și reprezentant Cupio, a încercat să corecteze machiajul unei colege și să îi ofere un plus de stil și eleganță, așternând tendințele toamnei pe chipul acesteia.

Au existat și câteva insulițe cu produse ce așteptau a fi testate ne-am bucurat de miresmele de sărbătoare a Bath & Body Works, de gama de foot care a Titania, dar și măștile 7th Haven. Printre noi a existat și un reperezentant Yves Rocher.

În restul serii am reușit să ne punem la curent cu ce a mai facut fiecare în ultima perioadă și ce planuri de viitor avem. Atmosfera a fost una primitoare și extrem de relaxată. În mare a fost un eveniment reușit la care mă bucur că am reușit să ajung și sper să ne revedem curând cu alte ocazii în număr cât mai mare.

Printre sponsorii evenimentului s-au numărat Miss Baker, Graphtec DesignYves RocherGreen Lab CosmeticsPellamarFeminohelpCupioAndalou NaturalsInglotBath & Body Works prin A Thousand WishesElemisTechirR’SPA Beauty Center7th Heaven și Londa, cărora doresc să le mulțumesc și eu pe această cale pentru implicare.

Mulțumesc și organizatoarelor pentru invitație și le felicit pentru inițiativă și organizare! Constanța are nevoie de astfel de evenimente! O toamnă frumoasă în continuare! XO

Lasă un comentariu